FAQ

1. Hoe bestel ik op de webshop van Beau Femme Mode?
  1. - Ga naar de webshop van Beau Femme Mode of kies in het linker snelmenu het merk of de categorie waar u naar op zoek bent.
  2. - Select het product naar keuze door hier op te klikken.
  3. - Kies de juiste maat, kleur en voer de aantallen in die u wenst te hebben van dit product.
  4. - Klik vervolgens op de oranje ok-button.
  5. - U kunt nu rustig verder shoppen.
  6. - Wanneer u klaar bent met shoppen, klikt u op besteloverzicht in uw winkelmand.
  7. - Controleer uw bestelling in het overzicht en klik op de groene bestel-button, u gaat nu naar een beveiligde omgeving.
  8. - Voer uw gegevens in, en klik op de oranje ok-button.
  9. - Selecteer het gewenste afleveradres of afhalen en klik op de ok-button.
  10. - Selecteer de gewenste betaalmethode, bij afhalen dient u het factuurbedrag vooruit over te maken of contant te voldoen bij afhalen.
  11. - Klik vervolgens op bestelling afronden.
  12. - Wanneer uw bestelling is geplaatst, wordt uw order opgeslagen en ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.
  13. - Dank u wel en tot de volgende keer.

2. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Nee, op dit moment bepaalt u helaas niet zelf wanneer uw bestelling wordt bezorgd.

3. Kan ik ook mijn bestelling zelf afhalen?

U kunt uw bestelling ook bij Beau Femme Mode komen afhalen. Als u de bestelling zelf komt afhalen, vergeet dan niet de factuur mee te nemen, die u per e-mail heeft ontvangen.

4. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen bij Beau Femme Mode?

Nadat u online heeft besteld en betaald heeft, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Als u deze niet heeft ontvangen neem dan contact met op per e-mail of bel  0544 - 465927

5. Wanneer leveren jullie mijn bestelling?

De bestellingen zijn uit voorraad leverbaar. Indien een artikel tijdelijk niet op voorraad is of vertraagt zullen we u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. Wij streven naar een levertermijn van 1 tot 3 werkdagen.  U ontvangt eerst een factuur per e-mail. Als u heeft gekozen om het factuurbedrag vooruit over te boeken dient u eerst de betaling per omgaande te voldoen. Als het factuurbedrag is ontvangen worden de artikelen dezelfde dag verstuurd. Binnen Nederland versturen wij uw bestelling via  PostNL. In sommige gevallen via een externe vervoerder. In het buitenland versturen wij de bestellingen via PostNL. Het pakket wordt 1 keer overdag en 1 keer in de avond aangeboden. Lukt het niet om uw bestelling bij u te bezorgen, dan kunt u het pakketje automatisch ophalen bij het dichtstbijzijnde Postkantoor en zult u in de brievenbus een afhaalbewijs vinden.

6. Op welke manier kan ik betalen?

  • Overboeking: maak het factuurbedrag over op rekening nummer:
    RABO BANK IBAN: NL 73 RABO 0386 1477 87
    T.n.v.  Beau Femme     Lichtenvoorde
    Vergeet niet het factuurnummer te vermelden. Na ontvangst van uw betaling zullen wij overgaan tot uitlevering van uw bestelling.
  • Voor overboekingen vanuit het buitenland:
    IBAN nr: NL 73 RABO 0386 1477 87
    SWIFT RABONL2U
  • betalen via I-Deal
    U kunt er voor kiezen om via I-Deal te betalen, uw bestelling wordt dan gelijk gereed gemaakt.
  • Contante betaling:
    U kunt bij ons ook het verschuldigde bedrag contant afrekenen zodra u de bestelling komt ophalen. Pin betaling is ook mogelijk.
  • Rembours:
    U kunt de bestelling ook onder rembours laten versturen en het verschuldigde bedrag afrekenen bij de postbode aan de deur. De rembourskosten komen bovenop de verzendkosten.

7. Hoe kan ik een artikel retourneren?

Na ontvangst van het bestelde artikel, is er een afkoelingsperiode van 14 werkdagen. Binnen deze 14 werkdagen kunt u zonder reden het ontvangen artikel retour sturen en/of ruilen, mits het compleet, ongebruikt en niet beschadigd is. Dit geldt ook voor de verpakking van het artikel. Gebruik dezelfde verpakking om het retour te zenden artikel. Ook labels en kaartjes moeten bevestigd aan het artikel retour komen.

Een artikel retour zenden, volg onderstaande stappen:

  • Neem contact op met Beau Femme Mode m.b.t. het artikel dat door u retour wordt gestuurd.
  • Vergeet niet de afleverbon mee te sturen, omdat anders niet bekend is van wie de bestelling afkomstig is.
  • Stuur uw artikel altijd gefrankeerd retour, ongefrankeerde retouren worden niet in behandeling genomen. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor eigen rekening. Het artikel dat u retour stuurt kan naar onderstaand adres:

Beau Femme Mode
(retouren)
Rapenburgsestraat 12
7131 CX  Lichtenvoorde
 

  • Indien u na het versturen van de te retourneren artikelen nog vragen hebt, kunt u deze vraag mailen naar info@beaufemme.nl  o.v.v. retouren.

8. Hoe kan ik contact opnemen met Beau Femme Mode?

U kunt ons bereiken via e-mail. Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur te reageren. Spreek u ons liever persoonlijk bel u ons dan tijdens de openingstijden 0544 - 465927

9. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, u kunt uw bestelling op een ander adres laten bezorgen.

10. Ik wil mijn bestelling annuleren kan dat?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren door contact op te nemen via e-mail of bel  0544 - 465927
Mocht uw bestelling al onderweg zijn, is het helaas niet mogelijk om te annuleren. In dat geval kunt u uw bestelling terug brengen naar de winkel of retour zenden.

11. Wat zijn de verzendkosten bij  Beau Femme Mode?

Bij een bestelling onder de vijftig euro vragen wij als bijdrage € 0.00 in de verzending. 
Bij een bestelling boven de vijftig euro vragen wij  € 0.00 als bijdrage in de verzending.
Bij een bestelling onder de vijfitg euro vragen wij als brijdrage € 9,95 in de verzending naar België.
Bij een bestelling boven de vijftig euro vragen wij  € 8.95 als bijdrage in de verzending naar België.
In het buitenland berekent  Beau Femme Mode de porto per land, omdat de kosten per land verschillen.  Kiest u voor een bestelling met een handtekening voor ontvangst dan zijn de verzendkosten er ook na en vragen wij u daarvoor alvorens contact met ons op te nemen.Als u hebt gekozen om de bestelling zelf op te komen halen, dan worden er uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht.

 

12. Er is iets mis met mijn bestelling, wat nu?

Er is volgens u iets mis met uw bestelling, neemt u dan contact op per e-mail of bel  0544 – 465927

13. Wat zijn de openingstijden?

maandag  gesloten
dinsdag    13.00  - 17:30
woensdag 13.00  - 17:30
donderdag 13.00  - 17:30
vrijdag       10.00  - 17.30
zaterdag   10.00  - 17:00